ko 1.6 on koululaiskirkko, ja mattila lupas mulle että saan lukia sielä yhen tekstin pätkän, ja lupauduun siks laulamaan siälä edes. ja tänää latikka ilmotti että tommi ja tuamo lukoo, ja mä vaan laulan ! saatana, eikö opettajan pitääs pitää lupauksensa? kysyyn sitte mattilalta että miks en saa lukia sitä juttua, ja sitte se siinä jtn sössötti, ja sitte sanoon että en mä sitte laula ku en saa lukeekkaan. sitte se vaa jtn sössötti taas että ku lupauduun siihe, nii mun ny sitte pitää -.-' en kyllä varmaa laula siälä yhtää mitää. vituttaa ny koko paska kirkko. pitää seistä koko saatanan 45min siälä eres ja laulaa jtn jeesus-lauluja. ketä kiinnostaa? ei ainakaa mua -.-' PERSEESTÄ KOKO PASKA. ja sitte joku saatanan kirkonkylän teinien bändi siälä taustalla -.-' vittu ei osaa nekää varmaa mistää mitää. tai satu tiätenki osaa, muttei kukaa muu. :DDD mutta joka tapaukses. perseestä koko kirkko. en mee laulamaaa. vaikka o pakko. mutta en laula kunnolla. en varmaa. perseestä kaikki. haluan pois. täältä. perseestä. mihinä ei oo mitää.

oot mun hanibani
eikä me erota koskaan.
just marriedin kyltin
kiinnitit mun koslaan.